Chat-asiointi ammattilaisen kanssa – toimi näin
- Avaa puhekuplalla varustettu chat-ikkuna oikeasta alakulmasta. Keskustelu toimii tietokoneella ja mobiililaitteella.
- Valitse "chatbot Helpotti" ja seuraa ohjeita.
- Mikäli ammattilainen on paikalla, sinut siirretään jonoon. Kun ammattilaisemme on vapaana, keskustelu alkaa.
- Keskustelu aloitetaan tunnistautumatta, mikäli ammattilaisemme kokee sinun tarvitsevan täsmällisempää hoitoa, ohjataan sinut tunnistautumaan vahvasti. Ammattilainen voi myös pyytää sinua avaamaan videoyhteyden.
Sähköinen yhteydenottopyyntö – toimi näin
Yhteydenottolomakkeella voit olla yhteydessä ammattilaisiimme palveluaikojen ulkopuolella tai heidän ollessa varattuja. Olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Kuinka käytän yhteydenottolomaketta?
Yhteydenottolomake ohjaa sinut oma.hyvis.fi-palveluun, jonka kautta voit jättää yhteydenottopyynnön OmaKS.fi:n sosiaali- tai terveydenhuollon ammattilaiselle. Turvallisuussyistä yhteydenottopyynnön jättäminen vaatii vahvan tunnistautumisen esimerkiksi verkkopankkitunnuksilla.